로고

꽃빛타워
  • 자유게시판
  • 자유게시판

    자유게시판

    тарихи әдістер - тарихи факт деген не

    페이지 정보

    profile_image
    작성자 Edmundo
    댓글 0건 조회 3회 작성일 24-09-21 04:25

    본문

     
     
     
     
     
     
    th?q=тарихи+әдістер+тарихи+факт+деген+не
     
     
    тарихи әдістер - тарихи факт деген не [Подробнее...]
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    Метафизика деген не Таным тарихындағы ең белгілі жалпылама философиялық әдістерге диалектика және метафизика жатады. бұлар — жалпы. Осылайша айтылғ андарды қ орыта келе, тарих ғ ылымында тарихнамалық заң дылық тарды ашу ү шін қ олданылатын тарихи білімдер туралы ақ парат беретін мә лімет тарихнамалық факт деп аталады деген анық тама беруге болады. Бұ л анық тама мынадай критерийлерге негізделген; тарихнама пә нінің мазмұ ны, тарихи факт пен тарихнамалық фактінің қ атынасы, тарихнаманың ә леуметтік-саяси функциялары, ғ ылымның ақ параттық ә леуетін тү сіну. Критерийлердің арасындағ ы алғ ашқ ысының негізіне тарихнамалық фактінің ә рекет ету бағ ытын тү сінуге ә келетін тарихнамалық қ ұ былыстардың жиынтығ ы алынғ ан. Мә селен, тарихнаманың пә ніне тарих ғ ылымының ә леуметтік функциялары енгізілген. Тарихи теория тарихи білімнің ерекше формасы. Курстың методологиялық негізі бірнеше идеялармен анықталады. Біріншіден, тарихи танымның ерекшелігі және тарихи зерттеудегі ақиқаттылық пен шынайылық критерийлерінің. Тарихи перспектива және тарихи танымның объективтік критерия мәселесі. 3. Тарихи зерттеуінің әдістері. Ресей тарихнамасында мәселенің гносеологиялық жағы жақсы ашылған. Ол объективтілік, механизмдері, табиғаты. И.Д. Ковальченко, А.Я.Тишков және т.б. Антикалық кезең. Гносеология қалыптасуының бесігі Ежелгі Греия болып саналады. 2. Тарихтағы ажал (өлім) мәселесі. Сонымен, 1960 жылдан бастап тарихи ғылымда зерттеу әдістері қайта қарастырылды. Тарих «адамдарсыз қалды» деген түсінік қалыптасты. Осы кезеңде басқа мәселелермен діл мәселесі тарихи зерттеулерде бірінші орын алды. Діл дегеніміз тарих ғылымында таным құралы ретінде пайда болды. Осылайша айтылғ андарды қ орыта келе, тарих ғ ылымында тарихнамалық заң дылық тарды ашу ү шін қ олданылатын тарихи білімдер туралы ақ парат беретін мә лімет тарихнамалық факт деп аталады деген анық тама беруге болады. Бұ л анық тама мынадай критерийлерге негізделген; тарихнама пә нінің мазмұ ны, тарихи факт пен тарихнамалық фактінің қ атынасы, тарихнаманың ә леуметтік-саяси функциялары, ғ ылымның ақ параттық ә леуетін тү сіну. Критерийлердің арасындағ ы алғ ашқ ысының негізіне тарихнамалық фактінің ә рекет ету бағ ытын тү сінуге ә келетін тарихнамалық қ ұ былыстардың жиынтығ ы алынғ ан. Мә селен, тарихнаманың пә ніне тарих ғ ылымының ә леуметтік функциялары енгізілген. Қазіргі кезде тарихи деректерді және тарихи әдісті қолдану тұтастай алғанда мойындалып отыр, оны тіпті функционалдық мектеп ғалымдары да мойындап отыр. Тарихи деректер — тарихи процесті айқындайтын және адамзат қоғамының өткенін зерттеуге мүмкіндік беретін барлық объектілер; материалдық мәдениеттің, жазба. Тарихи даму заңдылығын ашу дегеніміз – тарихи құбылыстар мен процесстер арасындағы объективті, ішкі, маңызды, үнемі қайталанып отыратын. Тарих сабағындағы әдістер түрлері. Кесте жасау, слайдтар жасау, видеороликтар жасау. 3. тест сұрақтарына жауап беру. $$$ 3 Мұғалімнің негізгі қызметі дайын білімді беру, ал оқушының оны. Тарихи үрдістің қазіргі заманғы мәселелері. Дәрістер Тақырып: Кіріспе. «Тарихи үрдіс және тарихи таным теориясы» пәнін оқыту мақсаты (1 сағат) Тақырып: Пәннің оқыту объектісі және әдістер жүйесі (1 сағат) Тақырып: Тарих философиясының қалыптасуы және дамуы (1 сағат) Тақырып: Тарихи үрдістің категориялары және сипаты (2 сағат). Тарих философиясы («тарих философиясы» ұғымын Вольтер енгізді, нақты түрде. антикалық кезеңге жатады)- тарихты бағалау мен талдау философиясы, яғни көп жағдайда. тарихи зерттеулер мен тарихты түсіндіру нәтижелері.[1] Тарих философиясы деген термин. екі түрлі мағынаға ие: біріншіден, тарихты онтологиялық және гносеологиялық талдау; екіншіден, 19-шы ғасырдың аяғы және 20-шы ғасырдың басы кезеңіндегі философиялық. Тарихи құжаттармен жұмыс істеудің негізгі дағды және іскерліктерін жүйелеуге 5-6 және 7-8 сынып оқушыларының білімдері және икемділіктері дәрежесін сипаттау үшін міндетті минимум, сонымен қатар негізгі мектеп түлегінің қалаған деңгейі кіреді. Жүйе оны жарақтауды қолына алған мұғалімнің қалауымен толықтай түзетілуі (күрделенуі немесе жеңілдетілуі) мүмкін. Бастысы, сабақтастық, жүйелілік және дамудың негізгі принциптері сақталса болғаны. Мысалы, егер де 5-ші сыныптың түлегі тарихи құжаттарды қолданып оқиға (тұлға) туралы әңгіме құрай білу керек болса, онда 6-шы сынып түлегі бірнеше тарихи құжаттарды пайдаланып толық әңгіме құрауы керек. Тарихи факт. 1.«Тарихи факт» ұғымы 2.Ғылыми тарихи факт және оның түрлері. Тақырып 9. Тарихи зерттеудің сандық әдістері. 1.Дәстүрлі емес тарихи әдістерге сипаттама. 2. 1.Тарихи жады және тарихи факт 2.Тарихи сана мен тарихи ғылым. 3.Тарих ғылым бірегей және бірлі-жарым құбылыстар ретінде. Дәрістің маңызды идеялары: Тарихи жады мен тарихи факт өткенді есте сақтау тәсілі ретінде. Тарихи сана мен тарихи ғылым ұрпақтардың ажырамайтын байланысын көрсететін, өткен мен қазіргі уақыт арасындағы айырмашылықтарды дұрыс тану тәсілі ретінде. Тарих ғылымы зерттеу пәні бойынша әлеуметтік ғылымдар қатарына жатады, онда ерекше орын алады. Тарихи дерек, оны топтастырудың әртүрлі тәсілдері: позитивистердің дерек таңдау ерекшелігі. Жазба деректерден басқа деректерді тарихи зерттеу барысында пайдалана бастау. Деректі талдау әдістері базасының жасалуы және дерек талдау түрлері. Тарих ғылымындағы хронология және кезеңдерге бөлу. Тарих пен әдебиеттің өзара қарым-қатынас деңгейі. Тарихи зерттеу пәні арқылы әрбір теория өзінің кезеңдестіруін,ұғымдық аппаратын анықтап,өз тарихнамасын құрады. Тек тарихи фактілер ғана ақиқат, ал оларды ұғыну қашан да субъективті болады. Тарихи перспектива және тарихи танымның объективтік критерия мәселесі. 3. Тарихи зерттеуінің әдістері. Ресей тарихнамасында мәселенің гносеологиялық жағы жақсы ашылған. Ол объективтілік, механизмдері, табиғаты. И.Д. Ковальченко, А.Я.Тишков және т.б. Антикалық кезең. Гносеология қалыптасуының бесігі Ежелгі Греия болып саналады. 2. Тарихтағы ажал (өлім) мәселесі. Сонымен, 1960 жылдан бастап тарихи ғылымда зерттеу әдістері қайта қарастырылды. Тарих «адамдарсыз қалды» деген түсінік қалыптасты. Осы кезеңде басқа мәселелермен діл мәселесі тарихи зерттеулерде бірінші орын алды. Діл дегеніміз тарих ғылымында таным құралы ретінде пайда болды. 1.Тарихи жады және тарихи факт 2.Тарихи сана мен тарихи ғылым. 3.Тарих ғылым бірегей және бірлі-жарым құбылыстар ретінде. Дәрістің маңызды идеялары: Тарихи жады мен тарихи факт өткенді есте сақтау тәсілі ретінде. Тарихи сана мен тарихи ғылым ұрпақтардың ажырамайтын байланысын көрсететін, өткен мен қазіргі уақыт арасындағы айырмашылықтарды дұрыс тану тәсілі ретінде. Тарих ғылымы зерттеу пәні бойынша әлеуметтік ғылымдар қатарына жатады, онда ерекше орын алады.

    обучения массажа, где можно пройти курсы массажа минтай в духовке со сметаной и картошкой, минтай в духовке со сметаной в фольге альпинизм туралы қызықты мәліметтер, тип хозяйства развивающийся по отрогам альпинист туралы эссе ислам дәуірі әдебиеті қай кезеңді қамтиды, ислам дәуіріндегі әдебиет қмж караганды костанай поезд маршрут, караганда костанай расписание әнгімелеу сипаттау пайымдау, пайымдау мәтіні 2 сынып мысал




    әлем жаңалықтары өнер және мәдениет эссе
    онкоген деген не
    неміс ақшасы 5 әріп
    абай кунанбаев махаббат кызык мол жылдар
    құрамында теңеу сөздер бар мақал мәтелдер

    .
    ==============================================================

    ~~~~~ ризамын саган текст ~~~~~

    ==============================================================
    .

    댓글목록

    등록된 댓글이 없습니다.