로고

꽃빛타워
  • 자유게시판
  • 자유게시판

    자유게시판

    سئو داخلی یا On Page SEO چیست ؟

    페이지 정보

    profile_image
    작성자 Nam
    댓글 0건 조회 23회 작성일 24-09-23 11:11

    본문

    در انتها از شما می خواهم به تمام پول‌هایی که دیروز و امروز هزینه کرده‌اید فکر کنید. به نظر شما، تبلیغات بیشترین درصد ارزش افزوده را کدام تولید کننده کالا یا خدمت برای خودش ایجاد کرده بود؟ تا چه حد آن شیوه ایجاد ارزش افزوده را برای او پایدار ارزیابی می‌کنید؟
    لطفا نظراتتان را با ما در میان بگذارید و ارزیابی های شخصی خود را ارائه دهید.

    محتوای طولانی باید به همان اندازه قوی هم باشد. انتظار نداشته باشید با یک مقاله طولانی اما بی‌ارزش نظر گوگل را جلب کنید. محتوا را طوری تولید کنید که تا جای ممکن جذاب باشد. یک محتوای طولانی اگر در خواننده کشش ایجاد آژانس دیجیتال مارکتینگ نکند چندان موفق نیست. پس منظور ما از یک مقاله طولانی فقط پر کردن صفحه با چند کلمه نیست. بلکه باید نیاز کاربر را به کامل‌ترین شکل برآورده کنیم.
    در این مورد استثنا هم وجود دیجی دینگ دارد و همیشه محتوای طولانی معیار رتبه بندی نیست. مثلا اگر یک صفحه در 300 کلمه بتواند نیاز کاربر را برطرف کند به همان اندازه مقاله 3000 کلمه‌ای مفید است. برخی از سایت‌ها نیاز به مطالب کوتاه و مفید دارند. مثلا صفحه دانلود نرم‌افزار X نیاز به کلمات زیادی ندارد و کاربر به دنبال لینک دانلود وارد آن صفحه شده است. اما صفحه معرفی نرم‌افزار X باید تا حد ممکن جامع باشد. چون کاربر می‌خواهد آن نرم‌افزار را درک کند و بشناسد.

    در دنیای امروز ما با انواع برندها احاطه شده‌ایم، پس دانستن اینکه برند و برندسازی چیست یکی از موضوعات مهم قرن جدید محسوب می شود.
    وقتی از برند حرف می‌زنیم، منظورمان فقط برندهای بزرگ بین‌المللی مانند اپل و آمازون و گوگل و کوکاکولا نیست، بلکه برندهای کوچک‌تر ملی و محلی هم در این دسته هستند. برندهای موچکتری که با هم در رقابت هستند تا سهم خود را از سبد زندگی‌مان کسب کنند.

    برندسازی را معمولاً زیرمجموعه‌ی مدیریت بازاریابی می‌دانند. بی‌تردید دانش بازاریابی و به طور خاص، ارتباطات یکپارچه بازاریابی می‌تواند نقش مهمی در برندسازی داشته باشد. اما باید به خاطر داشته باشیم که در دنیای واقعی، برندسازی بسیار فراتر از فعالیت‌های بازاریابی است.
    مثلاً یک تصمیم اشتباه در حوزه‌ی استراتژی، به سادگی می‌تواند بخش بزرگی از تلاش‌های واحد بازاریابی را نابود کند. هم‌چنین، اگر واحد منابع انسانی نسبت به برند سازمان بی‌توجه باشد، ممکن است کسانی را جذب و استخدام کند که با اصول و ارزش کسب و کار همسو نیستند و حضورشان به برند مجموعه، لطمه می‌زند.
    به طور کلی می‌توان گفت، برندسازی زمانی می‌تواند موفق باشد که به یک دغدغه‌ی فرا دپارتمانی تبدیل شود و یکایک افراد سازمان، همواره به خاطر داشته باشند که هر یک از تصمیم‌ها و رفتارهایشان، روی برند سازمان تأثیر می‌گذارد.
    همین مسئله به نوعی در برندسازی شخصی یا همان پرسونال برندینگ هم مطرح است. برندسازی شخصی هم یک کار پاره‌وقت نیست. یعنی کسی نمی‌تواند بگوید من روزانه ده ساعت کار می‌کنم و از آژانس دیجیتال مارکتینگ این ده ساعت، یک ساعت را به برندسازی شخصی اختصاص می‌دهم.
    تمام فعالیت‌ها و تصمیم‌ها و رفتارهای این ده ساعت و البته چهارده ساعت دیگر با برندسازی مرتبط هستند. هر یک از آن‌ها می‌توانند برندِ فرد را در ذهن مخاطب، ارتقا داده یا تضعیف کنند.

    پیش از این‌که بحث ارزش و ارزش آفرینی در کسب و کار را مورد بررسی قرار دهیم، باید تأکید کنم که تعریف ارزش آژانس دیجیتال مارکتینگ در استراتژی، بازاریابی، کارآفرینی و مدل کسب و کار با آن‌چه در گفتگوهای روزمره درباره‌ی ارزش‌های اخلاقی آژانس دیجیتال مارکتینگ و سلسله مراتب ارزش‌ها می‌گوییم و می‌شنویم، تفاوت دارد.
    معنی لغوی ارزشtasmin-shkes-blog-001.webp

    댓글목록

    등록된 댓글이 없습니다.